Warsztaty dla pracowników recepcji
Lublin
Hotel Focus Premium
ul. Podzamcze 1
14.10.2023
Prowadzący
lek. wet. Anna Dominiak
Aneta Wójcik
Program
1. Doskonała poczekalnia i recepcja w lecznicy weterynaryjnej
- Co to jest CX – Client Experience i na co ma wpływ?
- Jak powstają opinie i doświadczenia i jakie przynoszą efekty?
- Rola, misja i znaczenie personelu recepcji.
- Ważne procedury, które zbudujemy i będziemy stosować.
2. Pierwsze wrażenie robisz tylko raz
- Twoje przekonania i asertywność (asertywna odmowa, asertywna zgoda).
- Komunikacja werbalna i nie werbalna.
- Podstawy mowy ciała (twarz, postawa) i magiczne słowa.
- Dress code.
3. Praca z telefonem
- 5 zasad dobrej rozmowy telefonicznej: styl i informacja.
- Odbieranie telefonów, właściwe prezentowanie usług/cen, ustalanie terminów wizyt i ich
odwoływanie.
4. Rejestracja klientów
- Profesjonalna opieka nad klientem „od drzwi do drzwi”.
- Zebranie informacji, stworzenie karty pacjenta, przekazanie informacji dot. wizyty, przyjmowanie płatności, a przy tym wszystkim dbałość o klientów i ich podopiecznych, aby czuli się komfortowo.
- ABC kontaktu mailowego z pacjentem, czas i forma odpowiedzi.
5. Opieka nad poczekalnią
- Najczęstsze wyzwania: tzw.” trudny klient” czy też po prostu specyficzna sytuacja?
- Nagłe zdarzenia? Jak radzić sobie z reklamacjami klientów? Czy klient ma zawsze rację?
- Jak załagodzić konflikt? Jak skutecznie przepraszać?
- Jak okazać wsparcie w trudnej/smutnej sytuacji?
6. Aktualne wyzwania i „casy” uczestników
- Sesja Q&A.
- Klient w emocjach, klient, który się spóźnił, klient, który długo czeka,
- klient agresywny.
- Jak złapać oddech i zadbać o swoje emocje ?