Warsztaty dla pracowników recepcji

Lublin

Hotel Focus Premium
ul. Podzamcze 1

14.10.2023
Prowadzący

lek. wet. Anna Dominiak
Aneta Wójcik

Program

1. Doskonała poczekalnia i recepcja w lecznicy weterynaryjnej

  • Co to jest CX – Client Experience i na co ma wpływ?
  • Jak powstają opinie i doświadczenia i jakie przynoszą efekty?
  • Rola, misja i znaczenie personelu recepcji.
  • Ważne procedury, które zbudujemy i będziemy stosować.

2. Pierwsze wrażenie robisz tylko raz

  • Twoje przekonania i asertywność (asertywna odmowa, asertywna zgoda).
  • Komunikacja werbalna i nie werbalna.
  • Podstawy mowy ciała (twarz, postawa) i magiczne słowa.
  • Dress code.

3. Praca z telefonem

  • 5 zasad dobrej rozmowy telefonicznej: styl i informacja.
  • Odbieranie telefonów, właściwe prezentowanie usług/cen, ustalanie terminów wizyt i ich
    odwoływanie.

4. Rejestracja klientów

  • Profesjonalna opieka nad klientem „od drzwi do drzwi”.
  • Zebranie informacji, stworzenie karty pacjenta, przekazanie informacji dot. wizyty, przyjmowanie płatności, a przy tym wszystkim dbałość o klientów i ich podopiecznych, aby czuli się komfortowo.
  • ABC kontaktu mailowego z pacjentem, czas i forma odpowiedzi.

5. Opieka nad poczekalnią

  • Najczęstsze wyzwania: tzw.” trudny klient” czy też po prostu specyficzna sytuacja?
  • Nagłe zdarzenia? Jak radzić sobie z reklamacjami klientów? Czy klient ma zawsze rację?
  • Jak załagodzić konflikt? Jak skutecznie przepraszać?
  • Jak okazać wsparcie w trudnej/smutnej sytuacji?

6. Aktualne wyzwania i „casy” uczestników

  • Sesja Q&A.
  • Klient w emocjach, klient, który się spóźnił, klient, który długo czeka,
  • klient agresywny.
  • Jak złapać oddech i zadbać o swoje emocje ?