REGULAMIN SZKOLEŃ ORGANIZOWANYCH PRZEZ
LUXVET24 PLATFORMA WETERYNARYJNA
- 1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin [dalej: Regulamin] określa zasady organizacji oraz uczestnictwa w szkoleniach stacjonarnych oraz online [dalej: szkolenia] organizowanych przez LuxVet24 Platforma Weterynaryjna spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, przy ul. Taśmowej 7, 02-677 Warszawa, KRS: 0000977928, NIP: 7011093606, REGON: 522355845 [dalej: Organizator].
- Regulamin dotyczy szkoleń skierowanych do pracowników oraz osób współpracujących z Organizatorem na podstawie umów cywilnoprawnych.
- Uczestnictwo w szkoleniach oznacza akceptację Regulaminu.
- Szkolenia organizowane przez Organizatora w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników oraz osób współpracujących z Organizatorem lub świadczącym na jego rzecz usługi [dalej: Uczestnik].
- Szkolenia mogą dotyczyć różnych obszarów wiedzy, w tym medycyny weterynaryjnej, obsługi klienta, zarządzania oraz rozwoju umiejętności praktycznych.
- 2. Uczestnicy szkolenia
- Szkolenia są skierowane do pracowników i współpracowników Organizatora, w tym w szczególności lekarzy weterynarii, techników weterynaryjnych, personelu administracyjnego.
- Warunkiem udziału w szkoleniu jest zgłoszenie uczestnictwa w terminie wskazanym przez Organizatora oraz spełnienie ewentualnych wymagań kwalifikacyjnych określonych dla danego szkolenia.
- Uczestnicy szkoleń zobowiązani są do:
- punktualnego stawienia się na szkoleniu,
- aktywnego udziału w zajęciach i wykładach realizowanych w ramach szkolenia,
- stosowania się do zaleceń prowadzących oraz Organizatora szkolenia.
- 3. Organizacja szkoleń
- Szkolenia prowadzone w formie stacjonarnej będą odbywać się w wyznaczonych dniach, w miejscu wskazanym przez Organizatora. Szkolenia w formie online będą prowadzone na platformie wskazanej przez Organizatora w potwierdzeniu rejestracji Uczestnika.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu lub lokalizacji szkolenia w uzasadnionych przypadkach.
- Uczestnicy zostaną poinformowani o zmianie miejsca lub terminu szkolenia co najmniej 7 kalendarzowych dni przed jego rozpoczęciem.
- 4. Rejestracja na szkolenie
- Pełny program szkoleń dostępny jest na stronie internetowej: grupaluxvet.pl.
- Rejestracja na szkolenia odbywa się za pomocą dedykowanych formularzy zgłoszeniowych [dalej: formularz]. Każde szkolenie ma swój indywidualny formularz.
- W celu zapisania się na szkolenie, Uczestnik musi posiadać adres e-mail z domeną @grupaluxvet.pl.
- Zapisy na szkolenie będą rozpatrywane według kolejności wpływu zgłoszeń. Liczba miejsc na każdym szkoleniu jest ograniczona, dlatego o zakwalifikowaniu decyduje czas nadesłania formularza.
- W przypadku, gdy wszystkie miejsca na szkoleniu zostaną zajęte, osoby, które nie zakwalifikowały się, zostaną umieszczone na liście rezerwowej.
- W przypadku rezygnacji któregokolwiek z Uczestników, osoby z listy rezerwowej zostaną poinformowane o dostępności wolnych miejsc w pierwszej kolejności.
- 5. Potwierdzenie obecności
- Uczestnicy są zobowiązani do potwierdzenia swojej obecności na szkoleniu najpóźniej na 2 tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia. Brak potwierdzenia będzie skutkować usunięciem z listy uczestników.
- Uczestnicy, którzy nie mogą wziąć udziału w szkoleniu, powinni niezwłocznie poinformować o tym, wysyłając wiadomość e-mail na adres: sadura@grupaluxvet.pl.
- 6. Konsekwencje nieodwołania udziału w szkoleniu
- W przypadku nieodwołania udziału w szkoleniu oraz niepojawienia się na nim, koszt szkolenia, stanowiący koszt organizacji wydarzenia podzielony na liczbę miejsc [dalej: Koszt szkolenia], obciąża bezpośrednio budżet szkoleniowy placówki działającej w ramach Grupy LUXVET [dalej: Placówka], w której zatrudniony jest Uczestnik lub wykonuje na jej rzecz usługi.
- Koszt szkolenia zostanie potrącony z budżetu Placówki w następujący sposób:
- z Filaru II – w Placówkach, w których, poza Filarem I (tj. podstawowy budżet na szkolenia dostępne dla wszystkich Placówek Grupy LUXVET, nieobciążający wyników Placówek), obowiązuje jedynie Filar II tj. budżet ustalany na podstawie zeszłorocznych wydatków na szkolenie, uwzględniający inflację, obciążający wyniki Placówek;
- z Filaru II, a następnie z Filaru III – w Placówkach, w których obowiązują oba Filary (tj. Filar II i Filar III – który stanowi budżet dodatkowy, który nie jest uwzględniany w obliczaniu EBITDA Placówek, nieobciążający wyników Placówek). W przypadku, gdy potrącone Koszty szkolenia przekraczają dostępny budżet Filaru II, pozostała część kosztów zostanie potrącona z Filaru III.
- Niezależnie od postanowień zawartych w punktach 1 i 2 powyżej, Uczestnik, który potwierdził ostatecznie udział w szkoleniu, lecz nie wziął w nim udziału, zostanie pozbawiony możliwości rejestracji na kolejne szkolenia organizowane przez Organizatora do końca roku kalendarzowego.
- 7. Koszty związane ze szkoleniem
- Koszty związane z organizacją szkoleń (materiały, wynagrodzenia prelegentów, wynajem sali, catering, itp.) pokrywa Organizator.
- Organizator nie pokrywa kosztów związanych z dojazdem ani zakwaterowaniem Uczestników.
- 8. Certyfikaty i dokumentacja
- Po zakończeniu szkolenia Uczestnicy otrzymają certyfikaty uczestnictwa lub inne dokumenty potwierdzające zdobyte kwalifikacje.
- Dokumentacja związana ze szkoleniem (listy obecności, certyfikaty, materiały edukacyjne) będzie przechowywana przez Dział HR Organizatora przez okres co najmniej 3 lat.
- 9. Ocena szkoleń
- Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą proszeni o wypełnienie anonimowej ankiety oceniającej szkolenie, jego organizację oraz jakość przekazywanej wiedzy.
- Wyniki ankiety będą wykorzystywane do doskonalenia przyszłych szkoleń.
- 10. Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem jego ogłoszenia.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Wszelkie zmiany będą ogłaszane pracownikom lub współpracownikom Organizatora w formie pisemnej lub za pośrednictwem wewnętrznych kanałów komunikacji, takich jak e-mail, co najmniej 7 dni przed ich wejściem w życie.