
Do centrali Grupy LuxVet poszukujemy pogodnej, energicznej, samodzielnej i zorganizowanej osoby, która dołączy do działu marketingu, by zadbać o nasz pozytywny wizerunek, oznakowanie i branding oraz płynną komunikację z placówkami weterynaryjnymi.
Zakres obowiązków:
- PR – tworzenie materiałów prasowych na temat nowych placówek i rozwoju Grupy, kontakty z mediami
- Social media – nadzór nad profilami Grupy (Facebook, Linkedin)
- www – nadzór nad stroną internetową Grupy (aktualizacja treści)
- Współpraca z grafikiem oraz działem inwestycji w zakresie tworzenia oznakowania placówek oraz materiałów marketingowych
- Bieżąca współpraca marketingowa z przychodniami weterynaryjnymi
- Eventy – obsługa obecności firmy na wydarzeniach branżowych (targi, konferencje, wydarzenia własne)
Zgłoś się do nas, jeśli posiadasz:
- Przynajmniej 3 lata doświadczenia w marketingu/PR
- Lekkie pióro, znajomość poprawnej polszczyzny, umiejętność tworzenia tekstów prasowych oraz marketingowych
- Znajomość WordPress, podstawową wiedze na temat SEO
- Co najmniej komunikatywną znajomość języka angielskiego
- Umiejętność kontroli kosztów i zarządzania powierzonym budżetem marketingowym
- Zdolności organizacyjne i umiejętność zarządzania kilkoma projektami jednocześnie
- Zmysł estetyczny
- Jesteś osobą samodzielną, odpowiedzialną, skrupulatną
- Cechuje Cię komunikatywność, pozytywne nastawienie i poczucie humoru
Mamy dla Ciebie:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Elastyczny czas pracy w modelu hybrydowym (2 dni z domu)
- Benefity pracownicze m.in. prywatna opieka medyczna
- Możliwość rozwoju zawodowego w ramach Grupy
- Przyjazną, wspierająca atmosferę pracy
i partnerskie podejście - Dużą otwartość na dialog i nowe pomysły
- Możliwość współtworzenia przyszłości polskiej weterynarii